מכונת תפירה ברנינה BERNINA 335 ברנינה שווייצריה. ללא ספק מכונות התפירה הטובות בעולם מזה למעלה מ 125 שנים. המכונות היחידות מומלצות ע''י כל מורות התפירה והתופרות. מכונה ממוחשבת. אינסוף תוכניות תפירה ושילובי תפרים. לולאה ממוחשבת (בתוספת הרגלית). מגוון ענק של 221 תפרים, רקמות, אותיות, ספרות ותוכניות תפירה אוטומטיות ממוחשבות המספקים באופן מושלם את כל צרכי התפירה המודרנית העכשוויות. 30 תאי זיכרון. תפר מעולה על כל הבדים. אחריות לחמש שנים. ברנינה - החברה השווייצרית המובילה את עולם התפירה והמייצרת את מכונות התפירה הטובות בעולם.


5985 

קרא עוד




מיוצרת ע"י ברנינה - החברה האירופאית היחידה למכונות תפירה.

מנוע אלקטרוני רב עוצמה לחדירה ולטיפוס גם על הבדים העבים ביותר.

מכתב בלעדיות על מכירת המוצר - לחצו כאן להורדת המכתב

לולאות אוטומטיות ממוחשבות האיכותיות ביותר ! (רגלית הלולאה ממוחשבת מסופקת)

הדיוק המושלם של מכונות ברנינה מאפשר תפר מושלם על כל סוגי הבדים! החל מבדים עדינים וסטרץ' ועד לג'ינס ולבדים העבים ביותר.

ייחודי: ציר רגלית התפירה בעל תנועה אנכית. תכונה זו מאפשרת לברנינה חדירה החלקה וטיפוס על בדים בכל עובי רצוי.

מגוון ענק של 221 תפרים, רקמות, אותיות, ספרות ותוכניות תפירה אוטומטיות ממוחשבות המספקים באופן מושלם את כל צרכי התפירה המודרנית העכשוויות.

זיכרון ממוחשב בו ניתן לאכסן עד 30 תפרים ורקמות ליצירת אינסוף שילובים

צג איכותי המורה בנוחות ופשטות את כל כיווני תוכניות התפירה.

התוספות ב 335 ע"פ 325: אפקט מראה. תפר מכלב. 12 תפרי קווילט (ל 325 3 תפרי קווילט). 5 סוגי לולאה (ל 325 לולאה אחת). 2 סדרות אלפבית (ל 325 סדרת אלפבית 1). 221 תוכניות (ל 325 97 תוכניות). רגלית לולאה בשווי 430 ₪!

מגוון תכונות ממוחשבות המקלות על היצירתיות ופותחות אינסוף אפשרויות כגון: עוצר מחט במצב עליון או תחתון, לחצן לרקמה בודדת, לחצן לתחילת/סיום התפירה, שליטה ידנית על מהירות ודיוק התפירה (בנוסף לשליטה עם הדוושה), תוכנית ממוחשבת לתיקון קרעים, תוכנית ממוחשבת לחיזוק תפר בסיומו ועוד....

תכנון וייצור של חברת ברנינה - 125 שנות איכות ואמינות.  דגם 335 הוא יצירת מופת, פרי השראה, פיתוח ותחכום שוויצרים. איכות, דיוק, עיצוב מוקפד ופשטות הפעלה גאונית. ברנינה מייצרת את המכונות הטובות בעולם.







מוצרים קשורים