קרא עוד


מערכות הבלמים של כלי רכב מודרניים הופכות מורכבות יותר ויותר. עזרים אלקטרוניים כגון ABS, ASR ו-ESP הם כיום תכונות סטנדרטיות במערכות כאלה. הם נועדו לשמור על יציבות הרכב עם מגבלות פיזיות ובכך לסייע בהגנה על הנהג. כל מערכת אינדיבידואלית תלויה הדדית ובחלקה משתמשת באותם אותות חיישן. בעזרת מערכת אימון זו המתאמן מכיר ומבין כיצד המערכות השונות פועלות ומקיימות אינטראקציה.



כולל:


לוח ניסוי אחד לחקירת מערכות בלימה נגד נעילה (ABS), מערכות בקרת משיכה/וויסות נגד החלקה (ASR) ובקרת יציבות אלקטרונית (ESC)

ארבעה גלגלים עם הנעה עצמאית

תצוגת מד מהירות דיגיטלית לכל גלגל בודד ולרכב בכללותו

סליידר להאצה ובלימה

סימולציה של תנאי דרך שונים (יבש, רטוב, כביש קפוא)

הגה עם תצוגת זווית היגוי באמצעות LED

סימולציה של היגוי יתר ותת היגוי

דפדפן Labsoft ותוכנת קורס

תכני ההדרכה:


בקרת תהליכים ומכשור

בטיחות נהיגה בכלי רכב ממונעים

פיזיקה בסיסית של נהיגה

חקירת רכיבים

מערכות בלימה נגד נעילה (ABS)

הבנת סקירת מערכת

דרישות למערכות בלימה נגד נעילה (ABS)

חקירה כיצד פועלת מערכת בקרת ABS

תפקוד של מערכת בלימה ABS טיפוסית

כיצד פועלים מגבירי בלמים ובלמים הידראוליים

זיהוי השפעות של תקלות אופייניות במערכת בלימה ABS

מערכות בקרת משיכה (ASR)

זיהוי ותיאור פונקציות

מטרות ומבנה של ASR

חקירת מצבי שליטה אופייניים

בקרת יציבות אלקטרונית (ESC)

דרישות לבקרת יציבות אלקטרונית

מטרות ותפקוד

תגובה לתמרוני נהיגה שונים

חקירת מערכת בקרה כוללת ומשתני בקרה

סימולציית תקלות (ניתן להפעיל תקלות דרך המחשב)

משך הקורס: 6 שעות בערך. (כולל שעתיים איתור תקלות)