זהו רובוט טנקים מגניב ופונקציונאלי לחלוטין עם ארדואינו UNO כבקר הליבה. הרכב כולו מאמץ מסגרת סגסוגת אלומיניום מעובה כחולה 2 מ"מ. מרבית הרכיבים מחוברים באמצעות עמוד בורג ונחושת, וכמה חלקים מעוצבים באמצעות השקע נגד הפוך. הערכה כוללת את כל האביזרים להנעת הרובוט. אתה יכול לבנות רובוט משלך בכמה שלבים פשוטים של הרכבה וניקוי באגים בתוכנה וללמוד הכל על ארדואינו UNO, רובוטים, חיישנים, תקשורת Bluetooth והימנעות ממכשולים ושליטה מרחוק אלחוטית. שמרנו כמה ממשקים בלוח ההרחבה הרב-פונקציונלי BST-4WD. משתמשים יכולים להוסיף מאוורר, חיישני אינפרא אדום, מודול אפור וכן הלאה, או להשתמש במודולים בערכה שלנו לפיתוח משני. הרובוט יכול לשמש ללמידה אישית, תחרויות משמעת או יצירות DIY והוא יופיע היטב בהיבטים רבים. תכונה ניתן להרכיב את הרובוט הזה בכמה שלבים פשוטים ללא מעגלי ריתוך. הרכב כולו מאמץ שלדות מוצקות מסגסוגת אלומיניום, מנועי 370 הספקים גבוהים, חיבורי מתכת, ולהקות זחל איכותיות. לוח הרחבה רב-פונקציונלי BST-4WD מצויד בממשקים מסוימים של חיישנים ומודולי תקשורת, והוא תואם לשני בקרי ליבה: Arduino UNO ו- Raspberry Pi. כמה חורים שמורים במבנה החיצוני למשתמשים להרחיב בעצמם. הוא תומך בפונקציות מרובות: טיפוס בזווית גבוהה (עם מספיק חיכוך, הזווית המקסימלית יכולה להגיע ל 60 מעלות), מעל המכשול, מעקב, הימנעות ממכשולים אולטראסוניים וכו '. משתמשים יכולים להשתמש בתכנות שפה C על ידי Arduino IDE ובתכנות גרפי על ידי Mixly. והמכונית נשלטת על ידי שלט רחוק לאפליקציית Bluetooth על ידי אנדרואיד / iOS נייד.


650 
  • מותג: yahboom
  • מק"ט / ברקוד:: YAH-6000200084

קרא עוד


מערכי שיעור, קבצי קוד לדוגמה, וכל הנדרש ללמוד את הפלטפורמה: Yahboom Arduino G1 tank

אחד הדברים הנפלאים, שהפלטפורמה הזאת עובדת עם עוד בקרים ראו זאת:Raspberry Pi Gi tank robot

 זהו רובוט טנקים מגניב ופונקציונאלי לחלוטין עם ארדואינו UNO כבקר הליבה. הרכב כולו מאמץ מסגרת סגסוגת אלומיניום מעובה כחולה 2 מ"מ. מרבית הרכיבים מחוברים באמצעות עמוד בורג ונחושת, וכמה חלקים מעוצבים באמצעות השקע נגד הפוך. הערכה כוללת את כל האביזרים להנעת הרובוט. אתה יכול לבנות רובוט משלך בכמה שלבים פשוטים של הרכבה וניקוי באגים בתוכנה וללמוד הכל על ארדואינו UNO, רובוטים, חיישנים, תקשורת Bluetooth והימנעות ממכשולים ושליטה מרחוק אלחוטית. שמרנו כמה ממשקים בלוח ההרחבה הרב-פונקציונלי BST-4WD. משתמשים יכולים להוסיף מאוורר, חיישני אינפרא אדום, מודול אפור וכן הלאה, או להשתמש במודולים בערכה שלנו לפיתוח משני. הרובוט יכול לשמש ללמידה אישית, תחרויות משמעת או יצירות DIY והוא יופיע היטב בהיבטים רבים.


תכונה

ניתן להרכיב את הרובוט הזה בכמה שלבים פשוטים ללא מעגלי ריתוך.

הרכב כולו מאמץ שלדות מוצקות מסגסוגת אלומיניום, מנועי 370 הספקים גבוהים, חיבורי מתכת, ולהקות זחל איכותיות.

לוח הרחבה רב-פונקציונלי BST-4WD מצויד בממשקים מסוימים של חיישנים ומודולי תקשורת, והוא תואם לשני בקרי ליבה: Arduino UNO ו- Raspberry Pi.

כמה חורים שמורים במבנה החיצוני למשתמשים להרחיב בעצמם.

הוא תומך בפונקציות מרובות: טיפוס בזווית גבוהה (עם מספיק חיכוך, הזווית המקסימלית יכולה להגיע ל 60 מעלות), מעל המכשול, מעקב, הימנעות ממכשולים אולטראסוניים וכו '.

משתמשים יכולים להשתמש בתכנות שפה C על ידי Arduino IDE ובתכנות גרפי על ידי Mixly. והמכונית נשלטת על ידי שלט רחוק לאפליקציית Bluetooth על ידי אנדרואיד / iOS נייד.

מוצרים קשורים