סופר-בילדינג-ביט buildingbit-super-kit

קצרה על הקורס:

בקורס זה נבנה מספר רב של פרויקטים ודגמים: רכבים אוטונומיים, מסוקים, בתים חכמים, רובוט שהולך ועוד כל קבוצה תקבל ערכה ובקר חכם, שמחובר למספר מנועים וחיישנים.

בעזרת ההנחייה, והליווי של הגליה נלמד ראשית לבנות ואז לתכנת את הדגמים.

התלמידים יתכנתו את הדגמים לפעולות פשוטות בתחילה ואז לפעולות מורכבות ובשילוב של מספר חיישנים.

בקורס זה אנו נראה את התוצרים זזים, נוסעים בשלל צורות. ובמהלכו של הקורס יש שלושה שלבים חשובים שכל שלב בונים את המיומנויות הנדרשות לשלב הבא.

שלב א - למידת תכנות מיקרוביט.

שלב ב - בניית 16 דגמים עם כל עם אתגר לכל דגם.

שלב ג - יצירתיות מתפרצת, עיצוב דגמים בעיצוב אישי.




בסרטון זה אנו מציגים את הערכה, ואת אופן החיבור למנועים
שימו לב שהחלק אחרון הסאונד השתבש אנו נקליט סרטון חדש 
בתמונה זו אנו רואים את שלושת המנועים מחוברים
המנועים אדומים DC - מחוברים לחיבורים M1 M3
מנוע אפור מנוע סרוו - חיבור כתום לצהוב, כתום לכתום, חום לשחור




ממשק זה תוכנן בסימטריה דו-צדדית, מיקרו משולב: שקע לוח סיביות, שקע סוללה 18650, ממשק אספקת חשמל USB, ממשק כוח חיצוני 3-5 v, 4 נורות RGB ניתנות לתכנות, זמזם, ממשק I2C, יציאה טורית של מצלמת WIFI, כל מיני ממשקי מנוע וכן הלאה, שהוא לוח הרחבה המיועד למיקרו: ביט. זה יכול גם להיות מחובר עם 2 מנועי צעד ערוצים, 4 מנועי DC ערוצים, 8 סרוו ערוצים, יחד עם ערכת אספקת חשמל יציבה ומעגלי הגנה שונים, ללוח הרחבה זה יכולת להניע מנוע. אנו מרחיבים יציאות IO עם כותרת של 17 פינים ו -10 ממשקי קליפ תנינים כדי לתמוך במודולי החיישנים שלנו. הממשק הסדרתי של מצלמת WIFI, ממשק IIC וחורי LEGO מאפשרים למשתמשים להתרחב לפרויקטים מעניינים יותר. אתה יכול לבנות צורה משלך עם לבני LEGO, לחבר כמה מכשירים אלקטרוניים ולשלוט בה באמצעות תכנות מיקרו-ביט. זוהי בחירה מצוינת לפרויקטים הרובוטיים שלך המבוססים על Micro: bit!