1000 
  • מותג: Wonder Pack
  • מק"ט / ברקוד:: A-000000-01778

קרא עוד


לא ניתן להתעלם מהקסם והתמימות שאיפיינו את שנות העבר, אבל הקידמה, שנוגעת כמעט בכל תחום חיים אפשרי, לא פסחה גם על עולמם של הילדים. אז קבלו בהרבה אהבה את הרובוט החינוכי הכי אנושי שיש - רובוט דאש.


מוצר זה הינו מוצר מתצוגה, פתוח והיה בשימוש במשרדי החברה, מוצר זה נמכר כפי שהוא עם אחריות לחודש בלבד

מה זה רובוט דאש?

רובוט דאש הוא הרבה יותר מסתם צעצוע טכנולוגי, וגם הרבה יותר מסתם רובוט שמדבר, צוחק או ישן כשלוחצים על כפתור. רובוט ה-DASH הוא אמצעי חינוכי-לימודי-העשרתי נפלא, אשר באמצעותו יכולים הילדים לכתוב קודים ממוחשבים של ממש. הרובוט, המיועד לילדים מגילאי 8 ומעלה, מושתת על כתיבת הקודים הללו, אשר מעניקה לילדכם חשיפה ראשונה לעולם המרתק של תכנות ויצירה טכנולוגית.

מה ניתן לעשות באמצעות הרובוט?

רובוט דאש יכול לבצע שלל פעולות משעשעות, הכול תלוי ברמת שפת התכנות (הקוד) שהילד מסוגל ליצור. בשלבים הראשונים, בהם לילד ידע בסיסי בלבד ביצירת הפקודות לרובוט החכם, הוא יוכל להורות לו ללכת (ימינה, שמאלה, קדימה, אחורה...), להסתובב ועוד. בשלבים מתקדמים יותר, הרובוט האנושי ילמד לרקוד, להסתובב, לדבר ולהביא דברים. מאותו השלב, השמיים הם הגבול. נדגיש ונאמר – אין כל צורך בניסיון וידע מקדימים בתחום שפות הקידוד. אפליקציית התכנות של רובוט דאש פשוטה במיוחד ומלאה בהסברים שכל אחד יכול להבין.

הרובוט שמשגע את העולם – מידע נוסף

רובוט דאש מצויד בשלל עזרים אשר הופכים אותו להיות מי שהוא:

  •       שלושה מיקרופונים ורמקולים זעירים מסייעים לו לשמוע פקודות ולדבר בעצמו;

  •       עינית וחיישנים חכמים מאפשרים לו לזהות רובוטים אחרים ו"לשוחח" איתם;

  •       נורות לד הופכות את השימוש בו לחוויה נהדרת בסגנון החלל והחושך;

  •       סנסורים עדינים ועמידים מסייעים לו לנוע כמעט כמו בן אדם ושלל מרכיבים נוספים הופכים אותו לאחד הרובוטים הנמכרים בעולם כולו.

רובוט דאש – כל הגורמים להצלחה

כשמנסים לנתח את ההצלחה הגדולה של רובוט דאש, מגיעים לכמה מסקנות:

  •      שימושיות ופשטות – המסקנה הראשונה היא פשטות התפעול ויצירת קודים של רובוט זה. דגמים שונים נכשלו בעבר בשל הקושי היחסי ביצירת שפת התכנות. דאש, מאידך, לא מצריך ידע והבנה כלל, והתפעול שלו פשוט במיוחד.

  •      השילוב המנצח - בעבר היו רובוטים שהיה כיף לשחק איתם, ואחרים שהיו חינוכיים ומעשירים, אבל דאש משלב את שניהם יחד בהרמוניה של ממש. בבתי ספר שונים (במיוחד בארה"ב) אפילו משתמשים בו במהלך שיעורים שונים!

  •      מחיר אטרקטיבי – המסקנה השלישית ברשימה היא שגם מחירו הנוח יחסית הופך אותו למתנה נהדרת, לבנים ולבנות גם יחד, מגיל 8 ועד גיל העשרה המאוחר.

אפליקציות התכנות

לקראת סיום, נספר שיצרני DASH הקימו אפליקציית קוד המיועדת לכל גיל, אותה יש להוריד למכשיר הסלולארי. נכון להיום מוצעות שלל אפליקציות כמו GO, WONDER, PATH ואחרות, אשר מציעות רמות שונות של תכנות וכפועל יוצא – קשת שונה של אפשרויות עשייה של הרובוט החכם...

 רובוטים יש בשפע. אבל רובוט דאש יש רק אחד. תיהנו!


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

רובוט דוט – מתחילים לקודד מגיל צעיר

בעשור האחרון, הפכו הרובוטים לחלק בלתי נפרד מתחום הניקיון הביתי. שואבי האבק הרובוטיים השתלטו על חיי השגרה של משפחות ישראל והפכו למתנה מבוקשת לחגים ולשמחות. אלא שכעת, משהגיח לאוויר העולם רובוט דוט, אותו רובוט אשר זכה לאהדתם של מאות מיליונים ברחבי העולם, אפשר להכריז ללא היסוס – הרובוטים של 2018 הם כבר לא שואבי אבק משודרגים, אלא צעצועים טכנולוגים - עתידניים מרשימים, מהם נהנים גם הקטנים וגם הגדולים לאורך זמן... אז במשפחה שלכם, יש מקום לחבר חדש?...

 

רובוט דוט – תעודת זהות

קשה להגדיר במילה אחת מהו רובוט דוט. הוא צעצוע? בהחלט, אבל לא רק. הוא דמות? הוא חבר? הוא יצור כמעט-אנושי שאף פעם לא מסרב למשחק או שעשוע? תאמרו מה שתאמרו, עם ההצלחה קשה להתווכח: זמן קצר לאחר השקתו, הפך הרובוט למצליח, פופולארי ואהוב בכל קצוות הגלובוס – מהמזרח הרחוק, דרך אמריקה הגדולה ועד ארצנו הקטנטנות וזה עוד לפני שדיברנו על זכייתו בתחרות "המשחק היצירתי" לשנת 2018.

  •       גילאים - רובוט דוט מתאים לילדים מגיל 6 ועד 10 אך מבוגרים רבים התאהבו גם הם ביצור החביב.

  •       מאפיינים - הוא קטן, עגול ומעוצב למשעי, מצויד בשלל רכיבים טכנולוגיים כמו חיישני תנועה,  מיקרופונים ורמקולים זעירים, אשר מסייעים לו לבצע את הפעולות הרבות להן הוא מסוגל, הן בדיבור והן בפעולות אחרות.

  •       שימוש מיידי - ניתן ולהתחיל ולשחק עם הרובוט מיד עם הוצאתו מהאריזה (לא צריך להרכיבו).

  •       נילוות - הוא כולל 20 כרטיסיות שיאפשרו לכם לשחק בסוגים שונים של משחקים, כמו למשל משחק ה- DUCK DUCK GOOSE, משחק HOT DOTATO ועוד.

  •       תכנות יצירתי וחכם - ניתן להלביש את הרובוט דוט בתלבושות שונות, להדביק עליו מדבקות שונות ולאחר לתכנת באמצעותו סיפור התואם לנראות של הרובוט (אלו הן רק חלק מהאפשרויות..).

  •       שיתוף פעולה חכם – רובוט דש יכולה להתממשק עם רובוט דש ושני הרובוטים יכולים לתקשר ביניהם. לרובוט הדוט יש אפשרות לשלוט בפונקציות שונות של רובוט דש (הדממת מנועים ועוד).

  •       מובייל - מותאם למערכות ההפעלה במובייל IOS, ANDROID וקינדל.

 

איך מפעילים ומשחקים עם רובוט דוט?

בסיס המשחק עם רובוט דוט בנוי על יצירת שפות קוד של תכנות. נשמע מסובך? אז זהו, שבעזרת אפליקציה יעודית פשוטה במיוחד, כל עלם-רך יכול להפוך באבחה למתכנת בפוטנציה. האפליקציה מספרת לילדכם סיפורים, שבאמצעותם הם לומדים את תורת הקידוד. אין כל ספק, עם בסיס הפעלה שכזה, ברור שהערך החינוכי-אקדמאי של הרובוט החייכן, גבוה במיוחד. הרובוט והאפליקציה מאפשרים שמירה ושיתוף של תכניות קידוד, הוא מכיל מד תאוצה מתקדם והינו בעל תו תקן בטיחות לילדים.

 

מוצרים נילווים – הערכה שמשדרגת

בנוסף אל הרובוט עצמו, ישנה ערכה שמשדרגת עוד יותר את אפשרויות הפעולה עם החבר החדש של ילדכם. היא כוללת מוצרים כמו "מנורת מצב רוח", 20 כרטיסי יצירה עם רעיונות מדליקים לפעילויות עם רובוט דוט, ארגז תחושות, מעל 100 סטיקרים להדבקה ושעשוע ועוד מכל הבא ליד. השילוב בין האפליקציה, המחולקת לפי רמות ידע בתכנות הקודים, לבין הערכה המלאה, יוצר קשת רחבה במיוחד של פעילויות אפשריות עם הרובוט, החל משיחה, דרך ריקוד, חגיגת יום הולדת, בניית דברים, הלבשת דוט בתחפושות משעשעות ועוד. כך שאם אתם חוששים שמא החבר החדש יימאס על ילדכם בזמן קצר, אתם תופתעו לגלות כמה זה לא נכון...

 

רובוט דוט – לא קונים צעצוע. קונים חבר

התענוג של חברות עם רובוט דוט משתלם ביותר ורבים מספרים שמדובר על "כסף קטן" לעומת חוויה חינוכית, העשרתית ומרתקת לילדכם (וגם לכם). אז אם גם לכם חסר בחיים רובוט להתאהב בו, במילה אחת – רובוט DOT...