2500 
  • מותג: LEGO
  • מק"ט / ברקוד:: lego-51515

קרא עוד


כנסו לעולם מדהים של רובוטים וכלי רכב אינטראקטיביים עם  LEGO® MINDSTORMS Robot Inventor הרכיבו דגמים מדהימים וקודדו אותם בעזרת הטלפון או המחשב הנייד והשלימו משימות חשיבה ופעילויות מהנות. הערכה כוללת חלקי LEGO רבים להרכבת המצאות משלכם שתוכלו לשתף עם מעריצי רובוטים ב-LEGO Life. הרכיבו את הרובוט שלכם והמציאו חוקים משלכם עם הרובוט הממציא!

היכנסו לעולם הפיזי והדיגיטלי המדהים של רובוטים הניתנים לתכנות בשלט רחוק, ויצירות יצירתיות ואינטליגנטיות. עם LEGO® MINDSTORMS® Robot Inventor (51515), מעריצי רובוטים צעירים יבנו עם ערכה זו 5 רובוטים וכלי רכב ייחודיים וממונעים באמצעות אפליקציית LEGO MINDSTORMS Robot Inventor החינמית. לאחר ההרכבה תראו את הרובוטים מתעוררים לחיים, אחד בכל פעם, באמצעות סביבת הקידוד של "גרור ושחרר" והשלמה פעילויות מהנות ומשימות מאתגרות (בקר ב-LEGO.com/devicecheck לקבלת רשימה של מכשירים תואמים). ועם כמעט 1,000 חלקים, ילדים ישמחו להמציא יצירות צעצועים טכנולוגיים משלהם ולשתף אותם עם מעריצי לגו ו\או רובוטים!

העלו את הרמה של חווית המשחק שלכם דרך ה-Hub החכם עם מסך LED בגודל 5×5, חיישן ג'ירו ורמקול עם 6 צירים, ועד למנועים חזקים וחיישנים מדויקים, האבולוציה העדכנית ביותר של רובוטי קידוד LEGO MINDSTORMS לילדים היא הדרך המושלמת לעזור לצעירים לבטא ולפתח את היצירתיות שלהם, תוך השגת חיוניות כישורי STEM של המאה ה-21.

•עם LEGO® MINDSTORMS Robot Inventor (51515), ילדים צוברים מיומנויות STEM חיוניות כשהם בונים, מקודדים ומשחקים עם רובוטים בשלט רחוק ויצירות אינטליגנטיות שמשגרים טילים, משחקים בכדור, נוסעים ועוד!

•ילדים בונים את Charlie, Tricky, Blast, M.V.P. ו-Gelo, ולוקחים על עצמם פעילויות ומשימות באמצעות אפליקציית LEGO® MINDSTORMS® Robot Inventor (בקר ב-LEGO.com/devicecheck לקבלת רשימה של מכשירים תואמים).

•עם כמעט 1,000 חלקים, כולל מרכז חכם, 4 מנועים בינוניים, חיישן צבע וחיישן מרחק עם ממשק מיוחד, ילדים צעירים יכולים גם לבנות צעצועים רובוטיים מהנים משלהם ולשתף אותם באינטרנט!

•לחובבי LEGO® BOOST ולילדים שאוהבים לבנות ולשחק עם רובוטים, הרובוט הממציא הוא הצעד הבא הנהדר. זו גם מתנה מגניבה לבני 10 ומעלה, בין אם זה יום הולדת, ראש השנה או כל אירוע אחר.

•Blast מגיע לגובה של 36 ס"מ, בעוד ש-Gelo באורך של 24 ס"מ. הרכיבים המופעלים בסט זה תואמים גם ל-LEGO® BOOST כלים יצירתיים (17101), Droid Commander (75253) ואחרים.

•סוללה נטענת קלה להתקנה כלולה בצעצוע המגניב הזה, כך שאין צורך ללכת לחפש סוללות רזרביות כשהכיף עומד להתחיל.

•אפליקציית הקידוד החינמית של LEGO® MINDSTORMS® Robot Inventor לילדים כוללת ממשק המבוסס על Scratch, הוראות בנייה דיגיטליות, 50+ פעילויות, בתוספת תמיכת Python עבור מתכנתים מתקדמים יותר.

•LEGO® MINDSTORMS® נותן השראה לממציאים של LEGO בכל הגילאים לבנות, לקודד ולשלוט בצעצועים רובוטים אינטראקטיביים ויצירות אחרות עם לבנים, מנועים, חיישנים ולוחות בקרה מיוחדים, ולשתף אותם עם קהילת הבנאים בארץ ובעולם.

•מאז 1958, לבני הבנייה של LEGO® עמדו בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה, מה שמבטיח שהן עקביות, תואמות ומתחברות ומתפרקות בקלות בכל פעם.

•הלבנים והחלקים של LEGO® נבדקים בקפדנות כדי לעמוד בתקני בטיחות ואיכות מחמירים, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שהצעצועים האלקטרוניים האלה לא יתפרקו במהלך משימה.

•סט זה כולל הוראות בנייה דיגיטליות. כעת קל מתמיד לעקוב אחר השלבים במכשיר הנייד שלכם או להוריד קובץ PDF של מדריך הבנייה המודפס. לחצו על קישור הוראות הבנייה בדף זה כדי למצוא ולהוריד את ההוראות.


משקל

2.055 kg

מידות

480 × 378 × 70.5 mm

גיל

10+

ברקוד

5702016369861

בטריה

1

חלקים

949