800 

קרא עוד


רובוט בוטלי Learning Resources Botley the Coding Robot 2.0 - 46 



  • למדו בזמן שאתם משחקים: Botley עוזר לילדכם ללמוד מיומנויות STEM מוקדמות תוך כדי משחק ונהנאה. הוא מלמד ילדים לקודד עם משחק פעיל ונטול מסך המושלם לקידום חשיבה ביקורתית וכישורי פתרון בעיות

  • מוכן לצאת ישר מהקופסה: Botley מוכן לקודד היישר מהקופסה! כולל 5 סוללות AAA ומברג פיליפס בקרבת מקום ורובוט קידוד זה יביא לילד שלכם לקידוד תוך דקות עם משחקי קוד, יצירתיות וכיף (3 סוללות AAA עבור Botley ו-2 AAA עבור המתכנת המרוחק)

  • זמן נגינה ללא מסך: Botley כולל קידוד ללא מסך לחלוטין: אין צורך בטלפון או בטאבלט. המתכנת מרחוק הקל לשימוש של Botley שולח פקודות וגורם לו להתגלגל. קידוד לילדים מעולם לא היה קל יותר

  • מיומנויות Super STEM: החל ממדע וטכנולוגיה ועד הנדסה ומתמטיקה, לימודי STEM מסייעת לילדים לבנות חשיבה ביקורתית וכישורים אחרים שהם צריכים להצלחה בבית הספר ומעבר!

  • חזרה לבית הספר, ציוד לבית הספר: הפכו את זה לחכמה ביותר לחזרה לבית הספר אך עם צעצועים וכלים של Learning Resource מהימן על ידי מורים והורים כאחד מאז 1984!

תיאור המוצר

הכירו את Botley 2.0 רובוט הקידוד, רובוט הקידוד החכם ביותר שלנו עד כה! הדור הבא של זוכה צעצוע השנה שלנו Botley the Coding Robot, Botley 2.0 מסייע לילדים בגיל 5 ללמוד לקודד דרך משחק 100% ללא מסך. Botley 2.0 יודע מספר דרכים לקודד היישר מהקופסה - קוד לפי צבע, לגרום לבטלי לנוע בשישה כיוונים ואפילו לשים מופע אורות! גלו את 16 האינטראקציות הכיפיות של Botley 2.0 - הפכו את בוטלי לרכבת, מכונית משטרה, רוח רפאים ועוד! אתם יכולים אפילו לבדוק את הזיכרון שלכם עם האורות והצלילים של משחק Botley Says! המתכנדים הקטנים שלכם יכולים לבנות רצפי קידוד של עד 150 צעדים, ולצאת להרפתקאות עם חיישן מובנה שמאיר את בוטלי 2 בחושך! בעזרת ערכת הפעילות של 77 החלקים של Botley, הילדים יפתרו את הקידוד הראשון שלהם ואת אתגרי STEM תוך דקות ספורות!